در آستانه سه سالگی+تبریک نوشت
نوشته شده توسط : مامان نازنین

عکسهای زمستانه

اینم برا چند وقت پیشه

جلوی خونمون

از اینجا به بعد خریدهای دیروز فاطمه جونه

برس هلوکیتی که انقد جدی گفت لاززززززززمش دارم ترسیدم و براش خریدم

اینم به قول خودش شوله( به فارسی همون پیرهن خودمون)

کتاب که معرفی اعضای بدنه

اینم یه شوله دیگه

شلوار و سه تا بلوز هم خریدم سفید صورتی و قرمز

برم که جارو برقی رو روشن کرده تا جارو بکشه




:: بازدید از این مطلب : 1148
|
امتیاز مطلب : 100
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حدیث مامان امیرحسین در تاریخ : 1389/12/1/0 - - گفته است :
مثل همیشه عکساش مثل خودش نازن

/weblog/file/img/m.jpg
مامان سید در تاریخ : 1389/12/1/0 - - گفته است :
سلام خانومی دختر گلت چقدر نازه.
موفق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
ستوده در تاریخ : 1389/11/30/6 - - گفته است :
وای خدا چه عکسای قشنگی .من هم با نظرت در مورد این عکس موچتری موافقم

/weblog/file/img/m.jpg
مامان فاطمه خانم در تاریخ : 1389/11/30/6 - - گفته است :
سلام چقدر عکسهاش قشنگ شده از طرف من ببوسیدش

/weblog/file/img/m.jpg
تینا بیدی در تاریخ : 1389/11/27/3 - - گفته است :
سلام.
وای عزیز دلم فاطمه جونو باش چه جیگری شده. دلم واسش یه ذره شده بود. چه تخیلات بامزه و در عین حال زیرکانه ای داره، هزار ماشالله.
چه خریدای قشنگی ، مبارکش باشه و به خوشی تنش کنه.
نازنین جون پیش ما هم بیا

/commenting//
فاطمه در تاریخ : 1389/11/27/3 - - گفته است :
سلام. من از طریق وبلاگ پریناز با تو آشنا شدم. خوبی؟

چه دختر خوشگلی داری!!! خیلی بامزه ست.

ایران چیزی وا3 دلتنگی نداره که! البته خیلی ی ی زوره ادم توی عروسی خواهرش نباشه.

ولی واقعا خوش بحالت رفتی نروژ. اونجا به چه زبونی حرف میزنن؟

راستی در مورد یکی از عکسا گفتی خودش این لباسا رو پوشید و من هر کار کردم عوض نکرد. لباسش که خوبه. مشکلی نداره.

بچه رو اذیت نکن. چی کار کردی باهات قهر کرده؟

به وب منم سر بزن و از خودت بگو تاریخ تولد و کارت و ... البته اگه خواستی

یا علی

/weblog/file/img/m.jpg
ساغر 1دختر ورنا در تاریخ : 1389/11/27/3 - - گفته است :
تولد فاطمه جون رو پیشاپیش تبریک میگم انشالله همیشه سالم و موفق باشه و سایه شما و پدر مهربونش سالیان سال بالای سرش باشه

/weblog/file/img/m.jpg
خاطره در تاریخ : 1389/11/26/2 - - گفته است :
سلام عزیزم خوبی
ماشالله شیرین زبون مامان بزرگ شده
عکسا خیلی قشنگ و دیدنی بودن
از طرف من فاطمه جونمو ببوس
خرید هاش هم مبارک باشه

/weblog/file/img/m.jpg
nazi در تاریخ : 1389/11/26/2 - - گفته است :
vay ke delam cheghadr vase in fingilet tang shode bood. ghorboonet azizam

/weblog/file/img/m.jpg
سحرمامی تندیس در تاریخ : 1389/11/26/2 - - گفته است :









نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: